hejhej

♥okeji.

Jag har haft så roligt idag.
näääää det har jag inte. har varit jättetrött, jag försov mig och hann nästan inte med att gå till skolan.
och i skolan hände inget direkt speciellt. Jag tappa bort min fina ring! 18 karat och diamant i :"( (nej linnea jag skryter inte)
Emma fick sin försoningspresent, ett linne... ssom hon inte verkar uppskatta :( Emma var nämligen lite ledsen för att hon inte hade blivit tilllfrågad om hon ville gå med på stan i lördags.
du följer med nästa gång emma.



bästis<3




tillägnat till emma. + mig själv


japp. imorgon blir det Vittra Vasa besök. någon som ska dit :)?
Emma och jag ska ialla fall. och vi ska gå i lovisas grupp.

Gud silket tråkigt inlägg detta blev.
JAJA

you know att ni älskar mig

xoxo

Majji

kommentarer
Postat av: EmmaB

hihi vad då inte uppskatta? :O :O Jag tyckte det var jätte fint :)) Jag blev lite förvånad att ni köpt ett linn, lixom herre gud, det var ju verkligen inte meningen! puss läst mitt mail än? :)) ROBERT PATTINSON = SÅ SNYGG MAN KAN VARA, FÖR SNYGG FAKTISKT :)) (L)(L)

2010-01-26 @ 18:25:07
Postat av: bella

Underbart fin bild på Emma ( och robert) !

läs mitt mail !

(L)

2010-01-26 @ 18:49:27
Postat av: EmmaB

och mitt mail! (L)

2010-01-26 @ 22:00:55
Postat av: AnnaC

Maja vad händer? Vi vill ha fler inlägg! Och svar på våra kommentarer! Mail, mail, mail!

2010-01-27 @ 20:31:33
Postat av: majji

jag kan inte, inte, inte svara på komentarerna.



:)

2010-01-27 @ 20:50:56
URL: http://majji.blogg.se/

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0