hello.

I skolan hände inget värdefullt att skriva om... ingenting
Men var och tränade efter skolan idag.
Och imorgon blir det också träning. Köra något jävla pass som Emma, Ella och Anna tvingat på mig. Haha.
Nej, det blir säkert jättebra.
Tänkte först städa i mitt rum men jag orkar inte det. Tror jag ska sätta på en bra film snart.
Kanske fried green tomatoes.
Det mina vänner är en film som man måste se. Så fruktansvärt bra. Fast jag tror fortfarande min kusin har den så nej, vi får ta något annat.
Vill gå på bio. men snabba cash är totalslutsålda.
tråkigt tråkigt.


Brigde over troubled water med Simon & Garfunkel är så mysig.




xoxo

majji


kommentarer
Postat av: EmmaB

Maja! VAd hände med att uppdtarera när du kom ehm? :O<3

2010-01-30 @ 23:37:43

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0