LÖrDAg

Idag var jag på stan med anna och ella.
det var kul.

Det hela började med att jag åker femman ner... Sitter där och lyssnar på lite musik la la la..
Jag hade bestämt träff med ella och anna vid kopparmärra.
Så jag går av spårvagnen och börjar gå mot kopparmärra. Då kommer det fram en kille med en vitamin wells flaska och frågar om jag vill ha den. Jag ba' ööh hehhihi visst :) så jag får den. DÅ kommer de tre tjejer som stirrar sint på mig, dom kastar elaka blickar på mig och jag ställer mig liksom ' nä nä nä nä nä nä, jag fick en flaska det fick inte niii' hahahaaaaaaaaaaaa.
det var kul.
Sen gick vi runt där och så... träffar vi en gammal bekant på staden som både jag, anna och ella har känt. Men anna känner inte igen personen i fråga så hon sträcker ut handen "hej, anna" samtidigt som personen försöker krama henne...
hahahahahah det var fruktansvärt roligt.
och efter det råder en pinsam tystnad. :)



i annas omklädningsrum.


påväg hem igen.



väldigt konsigt min jag vet. men det var dagens inköp.
friends 4ever tröja 40:- monki 
flätat rosa pannband 10:- monki

dagens:
the sound of silence - Simon & Garfunkel
Surfin' U.S.A - the beach boys


you know du älskar mig

xoxo

majji♥


kommentarer
Postat av: ...

Maja din blogg ser ju precis likadan ut som en annan fast då heter personen majii :P Vem var den bekanta? haha :D Varför fick inte jag vara med?? :(

2010-01-23 @ 20:25:29
Postat av: Conniee

haha. ser ut som om jag ska bajsa på bilden..fresh!

2010-01-24 @ 00:41:55
Postat av: Anonym

Usch de va riktigt jobbigt det där! Fast jag höll på att kissilissapåmig av skratt sen när jag insåg vem de var hahahah :)

2010-01-24 @ 10:39:54

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0