tjena

första inlägget :)

känner att jag har en liten nervös adrenalinkick av det här...

Okej! iallafall är det lördag, som jag spenderade på stan med Emma B. Skulle leta efter jeans, men hitta iiiingenting. och jag fick reda på att jag inte kan ha stl. 27 längre. Mina höftben är förstora, det hjälper inte att hålla in magen liksom. hah :)

Japp. sen gick jag oh emmi till kosmos och jag drack persikoistesomärmittliv.
gottgott. alltså jag vet inte vad jag ska skriva ...
JAg ville se snabba cash idag men den var såklart slutsåld! han som spelar huvudrollen är ascool!! filmen verkar så himlans bra.
Sen har det kommit en film som heter "det regnar köttbullar" och den verkar matglad höhö, lite köttig. Den ska jag också se när den kommer ut wippie!

Jag köpte på stan 2 tofsar, en blus, och ¨2 tvserieboxar.
Scrubs säsong 4 och Buffy säsong 1.
Har inte sett klart that 70'show men jag kände mig tvungen för det var rea :)))

Sen hade mina kläder från HM kommit som jag beställde. Men inget var ju bra förutom bruce springsteen t-shirten.
(bild kommer)

Jaha, istället för att se på snabba cash så ska jag hem till emmi sedan.

xoxo :P

majji


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0