hello winsconsin

Åh, vad jag hade trevligt på vägen hem från skolan idag.

Jag gick hem med Anna och vi snacka lite om vad vi skulle välja och sånt.
Sen fortsatte jag till mig och när jag kommer till trappavsatsen kommer jag på helvete! nNYCKARNA! och ingen är såklart hemma så jag får helt enkelt gå tillbaka till skolan och genomsöka mitt skåp, som jag passade på att städa. Nej ingenting där, tittar i lillebrors skåp, ingenting där heller. Det var några som ajg inte kände igen på skolan, två män som pratade franska. Väldigt vackert språk måste jag säga. Ho ho ho.
Jag går hem igen och sen sätter jag mig på trappan.
Inget bättre för mig så jag räkna sekunderna. 1 015 sekunder tog det innan mamma kom hem från jobbet.
Sitter nu här och försöker göra läxan men det går inte. Sen måste jag söka till gymnasium också. FAN stressad jag ääär. Tror att jag kommer söka i ordningen rudebäck, vittra, hvitfeldska, sam.... Samhäll/språk på alla

SÖKTE PRECIS!  i den ordningen. känner mig värsta nervös. tänk om ingen vill ha mig? aaaaaah neeej!! Då får jag ta ett sabbats år.
Har min framtid planerad. Ska åka ner efter gymnasiet och bli reseledare typ 1-2 år i något mysigt land. Sedan bär det av tillbaka till högskolan där jag ska plugga till antingen pilot eller journalist. vet inte än. Om jag väljer att bli journalist ska jag bli en framgångsrik vd och äga Vouge Sweden. Men ppilot har jag velat bli länge, det verkar så coolt och avslappnande att vara uppe i luften så där.
Aaaah önskedrömmar. Kommer aldrig inträffa, jag kommer bli en skruttig sekreterare på något
B-företag, ha 50 kronor i timmen och allt kommer gå åt skogen.

Hannah var på uttagning till katrinelund-handboll. Hon kommer in såklart :))))))

Nu måste jag börja med SO:n. Tänker ta lite mjölk och en toblerone till det.


Dagens:
purple rain - Prince.
just like a woman - Bob Dylan
.
( bra låt, tack karro )


GOOD BYE

xoxo majji


kommentarer
Postat av: EmmaB

hoho jag har också sökt precis fast jag tog vittra först...

2010-01-28 @ 18:30:18

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0