alone again

Sitter så när som ensam här ute, på köpstadö. Emma lämnade mig för sin boyfriend på Instön. Men som tur är så kom min dampigaste kusin ut idag!
Besök hennes blogg
www.johannafeldthusen.blogg.se, möhöhöhöhöhöh.

Alltså man blir lite skitzo här ute, börjar tänka liite för mycket. Man får lite för mycket tid över helt enkelt. Har tänkt mycket på musik faktiskt, sitter och diskuterar med JOhanna nu.
Har kommit fram till vilken musik som hör till vilken årstid..
Vår/försommar: svensk pop, Oskar Linnros tillexempel.
Sommar: Goa rockklassiker som bossen och queen.
Sensommar: Indierock som two doors cinema club och Snow Patrol.
Höst: För resten av världen är det akustiska gitarrsnubbar som John Mayer och Joshua Radin medan jag är för sextiotalsmusik. Nej men John Mayer är soft.
Vinter: ingen jäkla aning, allt är möjligt.
Alltså vad var det för mening med det här inlägget? Jag lyssnar ju på all musik hela tiden. Oskar Linnros kommer vara go ett tag till sedan kommer jag tröttna, vare sig jag vill eller ej.

Slutligen, vem i helvete kommer läsa detta? det är bara en massa meningslöst babbel.

NU till det ni kom hit för, vad har jag gjort idag. Pressat hela dagen, sett på Family Guy av någon konstig anledning. Lagat lunch, som var supergod! Kaotiskt är det nya lugna? - syftar på maten.


klichéeartat att lägga upp på mat.. Eller?


skitzosmile med i dagens outfit.

xoxo


JOHANNA E BÄÄÄSTTTTT HIHIHIH


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0