basen gör mig het

Debut - Oskar Linnros

Emma kom hit förut, sa åt mig att rycka upp mig och göra något. Vi bakade cupcakes och softade, lyssnade på min musik och tittade på lite Beverly Hills 90210. Måste säga att jag har en grym musiksmak.
Kan inte fatta att en månad redan gått på sommarlovet. Jag mår illa av tanken. Inte för att jag inte vill börja på gymnasiet, jag tror det kommer gå bra, bara det att allt går så jäkla snabbt utan att ajg gör något. Man blir inte så stimulerad här ute, men dagarna försvinner snabbt ändå.

Har beställt månadslinser nu, bruna! Får dem om drygt en vecka, det tar tid att färga dem. Det kommer bli alldeles mörkt framför ögonen i och med att de är bruna så kommer slippa solglasögon, haha. Så fort jag testat dem kommer jag visa, är hur pepp som helst på det här.

peace out

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0