"dream as you would live forever, live as you would die today"

citat av James Dean.

Grattis på namnsdagen Emma! Hoppas du tyckte om presenten, och anledningen till att jag inte frågade om du ville följa med var att gästerna från stockholm är ju här och så. Ska åka in tidigt, tidigt på söndag för att träffa anna, om du vill hänga med.

Var på stan med Ella idag i alla fall! Flummigt, väldigt flummigt. 
Inne på Åhlens, med värsta whitetrash klänningar, var tvungna att testas! Och vad är inte dessa klänningar utan bling bling skor?
 
mina bröst är värsta pushade och mina höfter ser ENORMA ut, lite som en insekt.

Evan Wrights Generation Kill, SNABBA CASH och ett foto på James Dean att hänga på väggen.


Fick som sagt inte köpt så mycket, men det känns onödigt att konsumera massa sommarkläder när sommaren snart är slut. Får gå loss i affärerna innan skolan istället, så man har hur mycket snytt som helst.
Ska skaffa nya bågar också, ett par tuffa pilot kanske, eller ett par riktigt stora ugglebågar. Får se hur det blir. Det kommer ju bli lättare att komma med glasögon till en skola där ingen typ känner en. Ingen kommer tracka som förra gången, med mina gamla diorbågar,era stillösa nojjor.

Nu ka jag se klart på Stand By Me och ta lite chokladpudding. Stand By Me måste ju vara den gulligaste filmen, pojkarna i filmen har så fina vänskapsrelationer och det är så fint helt enkelt.

xoxo 

kommentarer
Postat av: Miq

Det var du som var en mes som inte sket i vafan folk tyckte beb's

2010-07-24 @ 00:22:34

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0