har sprungit ända sen barnsben.

Emma om jag inte svarar dig så är det för att iphonen sitter i högtalaren och då går det inte...
Sitter och lyssnar på mi favoartist Oskar Linnros, och hans gamla kompanjon från Snook, Daniel Adams Ray, han gör en superbra låt som heter Dum av Dig. HUr bra som helst, han var alltid min favorit i Snook. Men jag älskar Linnros, för han är så jÄKLA brA! Lyssna bara på Genom Eld och Debut så fattar ni vad jag menar!


Dum av Dig - Daniel Adams Ray

Idag var det i alla fall fotbollsturnering på Köpstadö! Jag var inte med och spelade, åt bara en jäkla massa bullar. HUr goda bullar som helst, fluffiga. Inte  för att jag brukar vara med på fotbollen, idag vart jag alldeles för trött och en jäkla huvudvärk av förkylningen jag har.

På tal om fotboll, kan vi ju ta lite om VM, i år, tycker att England fått målet på tyskland matchen... Själv hejar jag på Spanien, mest för att Fabregas och Torres är med där. Tyckte att Ronaldo var snyggast förut men han har blivit lite hm, inte okej längre. Fabregas däremot, och Torres!


Dagens outfit,

'Oh, that girl she need's some ugly pretty, cause now she's all pretty pretty and pretty pretty is ugly ugly' - Tyra Banks

xoxo





kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0