fyfan va skönt!

HELLO! Saknat mig eller?
Jag är ledsen att jag inte uppdaterat på länge, det har inte blivit av. Fem dagar sedan sist, ni har inte missat mycket ur mitt glamourösa liv. Har åkt lite ring, haft besök av Nils och Tage, åkt lite mer ring varit ute på utterholmarna, sett på Buffy, sett på allsång på skansen hos Emma med familjen (tradition på Kössö).

Idag har vi varit ute på ö, simmade med undervattenskameran! Men anledningen till att jag skriver just idag är att jag äntligen fått mina BRUNA LINSER! WOO!

wicked.

jag tror jag tar resten av bilderna på ett annat inlägg.

njut av kvällen

xoxo


kommentarer
Postat av: Emma

du passar i dom nya linserna!

2010-07-17 @ 16:13:44

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0