Honom ska vi ha!

Sitter och lyssnar på en störtskön låt från sjuttiotalet, Alone Again heter det, gjord av en kille som heter Gilbert O'sullivan. En annan bra låt är Oskar Linnros Annie Hall, älskar hans musik.
Vissa dagar har man ändå okej flyt, vissa dagar inte. Idag är det en bra dag! Grym täckning betyder spotify, vilket betyder musik, vilket gör mig lycklig.
JAg har blivit brun idag också, var ute på fjordholmarna, härligt som fan.
 
Ö'outfit


Sedan har jag gjort något jag blir stolt av att berätta, jag har varit ute och sprungit, och jag gick inte en enda gång! Eller när jag kom ner till vattnet tog jag ett dopp och sedan orkade jag inte börja springa igen fören barbieskogen då jag hörde ett pip och då började jag vrålkuta och höll på att springa på en skogsmus, vilket bara fick mig att springa ännu snabbare.

Jaha, plikten kallar. Ska hjälpa mam med båtdynorna.

xoxo


kommentarer
Postat av: gamle matte friend(brunett)

Saknar dig maja!!

2010-07-28 @ 23:53:40

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0