SPANIEN VANN! UNDERBARA VÄRLD.

Vill bara tala om att jag var nästan först med att lyssna på Oskar Linnros, kom ihåg det!
Jag var först med Daniel Adams Ray också, jag var först! Jag vill bara att ni ska veta det, jag känner att alla börjar inse hur bra Linnros är, vill bara påminna er om det innan hans musik stiger er åt huvudet.

Jag badade idag, och fick hur ont i öronen som helst efteråt. Det var skönt, men min förkylning tog stryk.


Farbror Melker, varför badar du alltid med klederna på?

Ni har inte sett min bild på mig och Woody va?

wunderbaar.

Nu ska jag lägga mig och titta på Buffy the vampire slayer. Det är väldigt mycket trubbel där, jag vet inte hur många gånger hon har dött och hur mycket fula kläder som varit med.

xoxo


HEJA SPANIEN


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0