töntarna


random bild från stockholm.


Ligger och lyssnar på Supertramp, läser lite ur SNABBA CASH. Det är en bra bok måste jag säga, Lapidus skriver lite speciellt men bra.
Har softat hela dagen, är fortfarande lite slö efter stockholmresan. Det var en kul resa! Syntes ju till och med i teve. Om ni kollar på reprisen, håll utkik efter en blond tjej med svart linne som tar kort med sin systemkamera när Thomas Di leva går förbi och sjunger vi har bara varandra.
Har övningkört lite idag i alla fall! Med båten alltså. Börjar bli en höjdare på att köra nu.


dagens outfit

mitt snygga armband från monroe i stockholm.

Börjar redan tröttna på att vara här ute, men imorgon ska jag ändå in till bästis och gå på stan med henne! Behöver lite nytt.

nu ska jag se på någon film eller något, har det mysigt

xoxo

kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas ni får det roligt

2010-07-23 @ 10:49:39
Postat av: Miq.

Hand of hamsa! Det var den handen jag hade som tema på mitt bildarbete höhö

2010-07-23 @ 14:03:27

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0