tänk om du redan upplevt din lyckligaste dag i livet?

Sitter och tokdiggar till soundtracket i båten som rockade, såg den igår, så jäkla bra! Är nämligen hemma från köpstadsön för tillfället, åker ut imorgon igen.
Skulle laddat in bilderna från kameran, men jag har tydligen glömt batteriet på kössö. Klockrent.
Så ni får nöja er med lite inspirationsbilder från Sartorialist.. Absolut bästa inspirationskällan.









Okej alltså, shitas pomfriteas eller något alltså. MIn iphone är ju dum i huvudet och jag håller på att kräkas på min blogg. FÖRSÖKER mixa om lite men samarbete verkar TYDLIGEN överskattat för min dator.
AAAAAARRRGGGGHHHH.



xoxo


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0