A supertramp

Sitter uppe på övervåningen på kössö, alldeles varm i ansiktet, suttit i solen nu ett tag. Sitter och skriver på världens minidator, hihi.
Idag har jag varit inne i staden i alla fall, träffade Annabanana vid tolv sen strosade vi runt som man brukar göra. Hittade ett linne inne på weekday, en bok av Marian Keys, en svart bikninöverdel på H&M, köpte en sån där som man kan ha utan axelband ni vet. Sedan köpte jag ett gäng armband också, vill vara sommarfin nu till midsommar.
Hittade två par galet tuffa skor inne på dinsko, men jag köpte inte något par.
Tur var väl det för sen när jag skulle till synsam och testa linser kostade undersökningen femhundra, vilket jag inte hade haft råd med om jag köpt skor haha.
Får väl åka in och köpa dem på onsdag innan Eclipse!
Var ju på synsam alltså! underbart, testade både gröna och bruna linser. Den gröna färgen var lite för grön men de bruna linserna måste jag säga, passade mig grymt snyggt.

Sen blev jag superirriterad på mig själv, skulle ta bussen ut till saltholmen så jag gick till gôtepôjkarna och köpte en tidning och en godispåse med massa ferraribilar och winigum, så glömmer jag godispåsen på hållplatsen. Jag är fortfarande sur på mig själv, jag hann inte ens smaka och jag har ett sånt sockersug. Vi har ju inget tillgång till godis på den här ön!

min outfit denna afton, nya linnet och mina avklippta jeanstights.


Nu ska jag väl se på lite fotboll antagligen, det enda som är på här hemma, inte för att jag klagar det finns inte så mycket annat att se på.
xoxo




kommentarer
Postat av: Miquel

Maja du är så jävla cool

2010-06-23 @ 23:31:59

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0