Owner of a Lonely Heart

Vaknade vid tio med en dunderhuvudvärk och ett hår som luktade lunt.
Så, jag tog en dusch som gjorde så galet ont för jag brände mig igår. Satte mig och såg på Generation Kill, det bästa avsnittet. Combat Jack tror jag det heter, avsnittet..
Sedan har jag bakat jättegoda kolasnittar. Jag vet inte om de är jättegoda men Leila har döpt receptet det, hon är för galen alltså.

Nu sitter jag och lyssnar på lite härlig musik och gör inget speciellt. Jag hade gärna ägnat hela dagen åt att sola, men i och med att jag brände mig kände jag att det inte var en bra idé.

Har lite musikråd att ge ut, ni har säkert hört dem innan, eller så är det bara jag som gjort det...
Rod Stewart – Maggie May 
Simply Red – If You Don't Know Me By Now 
Yes – Owner Of A Lonely Heart - världens hockeylåt om ni frågar mig!
Genesis – Carpet Crawlers (Live) 

Hm, kanske går och hyr en film senare.. Jag är sugen på The Benchwarmers men jag vet inte var jag har lagt den.

xoxo!


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0