Gå till Pär i hagen.

Sitter och har lite ångest och fruktansvärt ont i magen, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag var i allla fall på stan med min bästis idag, Ella och jag gick runt och hade supertrevligt som vanligt.

Aragon -Får det lov att var en donut?
pojke - jag får inte.. för mamma alltså. Sorry men hon är störd i huvudet.. hon heter faktiskt jakob.
Aragon -hm...... Svärdet är dåligt och föresten det är DU som heter Jakob!!



Dagens utfitt.


det är inte som det ser ut!


Nu ska jag hitta på något roligt, köss.

Btw, inne på Weekday körde dom värsta grymma bandet, FLEETWOOD MAC. Lyssna på listan, särskilt don't stop, never going back again, go your own way och the chain.
Riktiga godingar.

kommentarer
Postat av: elli

Tröttnar aldrig på Donut-citatet! haha.

2010-06-14 @ 22:04:13

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0