Hej, jag är Sten Hård.

Vaknade sent idag så jag har inte gjort så mycket, men det är så det ska vara på sommarlov. Såg sista avsnittet av generation kill, som jag skriver alldeles för mycket om, men som är så sjukt bra! Jaja, jag hittade inte benchwarmers igår i alla fall så jag såg en så mysig film Billy Elliot.
Gud va fin den är och va fin han är! Billy alltså, sötaste jag sett. Jag har sett alldeles för mycket film det senaste, hm.

Jag har varit lite social idag i alla fall. Jag åkte ner med Anna för att fika på condeco med Ella, ha en liten skvallertime. Men vi fick en trevlig överasking av Anton och Clara som kom ner för att dra med oss. Det slutade med att vi gick till skår men att jag och Ella fortsatte till sanktas för att åka hem. Köpte lite godis på vägen hem, vilken bluff! winigum my ass!


tottes grädd.


xoxo.


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0