I live by the river.

Hey hey hey.

Har Oskar Linnros på högsta volym, så jäklA AWESOME!
Oskar Linnros – 25
Oskar Linnros – Ack, Sundbyberg


Väntaaaaarr på att Emma B ska komma till mig.
ECLIPSE VÄNTAR!
Ner och äta först bara, har ingen mat hemma i och med att vi bor på landet.
På stan idag var det storhandel. Emma kom inte ner fören vid ett, så jag tog en snabb lunch med mamma på le pain francaise. Jag var lite köpgalen, har nog inte så mycket pengar kvar nu.. Köpte tre nagellack från grand , ett par svarta shorts från SOLO, säsong tre av BUffy the vampire slayer, ett par skor från dinsko. Låter kanske inte så mycket men det är det, tro mig.
  

oh, i put some new shoes on and suddenly everthing's right



Dagens outfit.


Yikes, va fult det blev med nagellacket, måste fixa.

xoxoxoxo.

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0