HAPPY IS THE SHIT.

Har precis sett klart sista avsnittet av scrubs åttonde säsongen, lite ledsen att JD slutar. nu siter jag i mörkret och hoppas på att jag kommer ha tillräckligt med uppkoppling så att jag kan lägga upp detta inlägget, sitter och väljer vilken egobild jag ska lägga upp.
Jag har haft ganska tråkigt idag så det har blivit en hel del bilder, i och med att det är en sån där inbyggd kamera i den här datorn.


seriöst?

Gymnasieinagningarna kom idag åh my guuuuud, trodde jag skulle dö av nervositet. Det blev ju inte bättre när pappa stod och tittade över axeln, kusinen satt bredvid och mami i dörröppningen. Jag blev tvungen att köra ut dem.
Men YES jag kom in å rudebecks!!!! Jag började nästan gråta av lycka, jag har varit så orolig för att mina betyg inte skulle räcka. Jag har en sån jävla tur.
Så jaghar varit på SUPER MEGA GOTT humör idag, det har hållt i sig. Jag var i och för sig glad för lite annat också, hihihihi.

xoxo.


kommentarer
Postat av: Anna J

Åh fasen vad kul med gymnasiet maja, fan vad glad ja blev! Vi borde träffas snart, cupcakes kalaset måste bli av ngn gång med, puss på dej!

2010-06-30 @ 21:08:21

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0