I'm alive.

Idag har jag varit nere på stan och hämtat biljetter till eclipse som kommer den 30:e!!! OMG! hah. Sedan gick jag på stan med mami en stund, hände inte mycket förutom att jag fixade en synsamtid till på fredag, ska ner och testa månadslinser.
I brunt!
Vill se hur jag ser ut i bruna ögon, jag tycker att det är fint.
Efter synsambesöket var jag så himla trött och hungrig och det var inget stanhumör så vi köpte hem thaimat och sedan har jag sett på en film jag velat se länge The boat that rocked.
Galet underbar film och jag blev så kär i en av huvudrollerna Young Carl, spelad av Tom Sturridge, så söt! And, wait for it... Han är nära vän till Robert Pattinson! Wooow!
Musiken i filmen var så sjukt bra också, härlig 60's musik, la till låtarna direkt på spotify.
Jag är fortfarande supertrött och har världens PMS såjag tror jag ska sätta på The Benchwarmers nu så jag blir lite gladare. Den är så jäkla bra benchwarmers,en av de bästa filmerna.  

Tom sturridge.

xoxo från en glad typ.



kommentarer
Postat av: Miquel.

Du är en sån grek som inte nämner mig

2010-06-13 @ 01:41:22

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0