Ingen kan vara nere med en ballong!

Sitter och sjunger på wuthering heights, den har satt sig på hjärnan efter skolavslutningen. Är fortfarande lite nere.
Kom hem från biopalatset för ett tag sedan i alla fall, har äntligen sett SATC 2!
Med Emma, Ella, Anna, Karro och Clara - goa tjejer! 
Jag älskade att titta på kläderna de hade på sig! Allt såg så glamouröst och färgglatt ut.
Annars var filmen kanske inte så jättebra, men helt okej. Det var äckligt att gå hem från bion sen för det regnar.
Trevligt sommarväder va? - Nej.

Nu måste  jag snart sova eller något, jag vaknade klockan ett idag och jag tycker inte om när dagen försvinner så.

xoxo.


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0