it's up to you.

Var på studentmottagning för David idag med trevliga människor. Emma var där bland annat, de är ju kusiner så vad annars? 
david berättade att det hade varit det bästa någonsin på flaket.
 
Haha, när jag tar studenten ska jag göra som Soran Ismail, alla står nere och pekar man på någon och ropa "DU ÄR TJOCK!" Personen på gatan kommer ju ändå bara fortsätta vinka och le.




ser ni bambi? jag dör så söt! Kastade cykeln mitt i vägen för att ta foto.


Nu tänker jag börja läsa lite It-girl, så ha det mysigt resten av kvällen.


XXX.

kommentarer
Postat av: EmmaB

du är ju snäll som lägger upp den bilden?! haha

2010-06-02 @ 22:56:21
Postat av: peddogöran

jag vet var du bor !

2010-06-11 @ 19:25:31
Postat av: henke

haha neeh skoja ba ja !

2010-06-11 @ 19:26:13

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0