Jaha, ligger på balkongen och solbadar. H...

Jaha, ligger på balkongen och solbadar. Har gjort det sedan jag kom hem i stort sätt. Förutom när tjejen från pappas kurs ringde och ställde frågor om honom. Han hade anmält mig att svara på frågorna... Inte så lätt. Jag gör ett smsinlägg dels för att jag inte orkar röra mig, dels för att serven är nere. Som vanligt på min älskade dator. Jag ligger och läser 4:e twilight boken. SPÄNNANDE! På tal om något annat lite lamt att nämna men som borde kompensera upp inläggstorkan från igår genom att få inlägget att se längre ut är att vi spelade lacrosse i skolan idag! Så jäkla kul och det får mig att känna mig som om jag är med i gossip girl. Jag tänker starta ett lacrosse lag när jag börjar gymnasiet! Låter väl som en bra idé? Shit vad jag ordbajsar! Det bara flyter på. Nej, nu tänker jag återgå till mitt solande, solen är snart borta ju! XXX.


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0