mais oui

Idag har jag äntligen fått i mig godis. Hela helgen har jag gått och varit sugen på ferraribilar. Var över på Donsö och handlade, däribland (finns det ens ett ord som heter däribland?) chokoladpudding, en godispåse och en tidning som vart helt underbar.
DV mode, just detta numret är nog den bästa tidningen jag nåonsin läst, typ. Innehöll ett uppslag om Ida Sjöstedt och sen en massa fina kläder som man njöt av att titta på.

gulligt.

se va trevligt bemöten man blir på Donsö!


Låg i Näckis resten av eftermiddagen, det var super.
Badade mer än tre gånger, det var riktigt behagligt i vattnet! Nu börjar sommaren arta sig.


sola och bada, med ferrari och bilaga.

Nu funderar jag på att se the godfather, mysa ner mig lite efter den händelserika dagen. Har bränt mig på nästan hela kroppen, så huden stramar och det gör ont som in i helvetet.

min ont-som-fasen-måste-ha-på-mig-mjuka-kläder-outfit.

herrejistanes vilket dåligt inlägg. Aja, jag gör mitt bästa.

xoxo.

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0