popcorn

Sitter och äter popcorn till MGMTs Electric Feel och Guns'n'Roses Paradise City. Det sägs att min musikstil är varierad. Paradise City får mig alltid att tänka på frölundas hockeymatcher.
Jag längtar lite till den kylan som är inne vid rinken, jag håller på och dö av värmeslag här. Bränt mig idag igen, ont! Men jag luktar gott i alla fall, solkräm och tändstickor. Fråga mig inte.

lite fistpump

tillsammans med ett enastående luftgiarrssolo.

Ätit om inte den godaste jordbubben idag, hemmagjord! Eller egenodlad kanske man säger, haha. Och imorgon ska jag in till stan, ta en sväng på stan på förmiddagen, och sen se på Eclipse! Äntligen! Hade velat se den med hela gänget men det blir bara jag och Emma, lika bra det för på torsdag ska vi tillbaka till VG och medverka som ledare sista dagen.


Bästa jordgubben!


xoxo.

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0