Sitter och tittar på Spanien-Honduras. To...

Sitter och tittar på Spanien-Honduras. Torres är ganska så söt, Fabregas också! Haha, och det finns en kille i Honduras som heter Georgie Welcome! Helt galet. Åkte hem från konfirmationslägret idag i alla fall... Var lite ledsen att åka, det är så goa människor där, alla är så mysiga. Men, det var skönt att komma ut till landet också, Kössö måste vara den finaste platsen på jorden, så jag mår bra nu. Men man tröttnar lätt på det här stället! Jag måste se till att ta mig in till stan någon dag nu, innan sommarlovet verkligen sätter igång. Ska in på onsdag och träffa anna cí och till synsam för att testa linser igen. Ska ju börja med månadslinser som sagt var. Äh, nu får jag återgå till matchen. Skrives, Xoxo gossipmajjigiiirl


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0