vilja bli.

Sitter och lyssnar på en sjukt mysig låt med Oskar Linnros, Från och med Du heter den...

Och så var balen slut! Det var väl helt okej lyckad, danstiden kunde varit längre, men jag tyckte om musiken som spelades, men å andra sidan har jag en ganska udda musikstil.. Någon som vet vad låten som spelades INNAN Eurythmics - sweet dreams (are made of this) hette? Jag kommmer ihåg den så jäkla mycket och den är så jäkla bra, men jag glömde kolla vad den hette!
Fattar inte att det var sista dagen i som en elev på kärralund, det finns ingenting kvar av alla mina år på Kärralundskolan. Tio år, från 0:an till 9:an. Tre olika klassen men usch, jag kommer sakna klass B så mest! Känner mig som en i mängden med ett sånt här inlägg, vilket är ganska nördigt, och jag är väl ändå redo att lämna högstadiet nu, även om jag inte känner så än. Men jag kommer sakna många.


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0