you're what i need

Idag var jag på stan med Emma, letade efter en bikini. Hittade en svart som visserligen får mig att se ut som en vampyr men den satt bra. Tittade på väskor också, där Emma jobbar. Vill ha en ny men jag hittar inget som faller mig i smaken.
Sedan var jag i skår med ett gäng härliga kamrater. Såg på skräckfilm, SAW VI.
Jag tycker inte den var särskilt läskig alltså, galet överdrivet.
When a stranger calls är läskig i alla fall. Satt på landet och såg den så ringer telefonen hahah!
Jag såg inte slutet på SAW dock, den kanske slutar bättre. Nu har jag gosat ner mig i min fotölj och sett på åttonde säsongen av scrubs.
Älskar min fotölj, åh den är så där stor och omsluter en liksom, som en stor famn.


mysigt.

Sedan om någon läser ända hit ner, OMG! så vet ni, om ni läser den här bloggen kommer ni säkert ihåg låten jag skrev att jag inte kunde fatta vilken det var när jag var inne på joe and the juice. Jag har äntligen hittat den! Eller Anton visade för mig vad den hette förut idag. Hörde den inne i en butik och sen gick jag runt och sjöng på den och så hörde han vilken det var och talade om för lilla mig vad den hette. Gissa om maja blev lycklig!
my secret lover - private

Högsta volym någonsin.

xoxo

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0