after chasing sunsets.

Haft en superseg dag idag.

inte gjort någonting. Vakna vid nio typ kände med världens huvudvärk och helt supertrött. Gick ner såg på Everwood och åt fukost. Sen ringde min darling Ella och undrade om vi skulle dansa eller ej idag. Jag kände helt enkelt att jag inte orkade så vi ska göra det någon annan dag. Som om det kommer bli av, haha. Efter jag pratat med henne gick jag och la mig igen, supertrött, men jag kunde inte sova så jag läste lite ur svart flicka vit flicka som jag inte fattar något ur.

Tänkte kanske se på en film sen. Kanske top gun eller stand by me. Tog hem dom från landet. Har bara sett top gun än så länge, bra film. Det är supercoolt soundtrack i den.

Är lite frustrard att min dator fortfarande int har något nätverk. Men fars dator funkar.
Nää, nu får jag göra något annat.


XXX
Majji


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0