boots with a fur.


Efter skolan och efter nationella i engelska åkte jag ner till stan för att köpa en basker och Anna kände för att följa med mig. Hittade en på HM, ska klippa bort stenarna på den dock.
Sen gick vi till Mcdonalds, skvallrade och var lite allmänt elaka.
Tog en ytterligare sväng på stan för att sedan hamna på Kosmos av någn konstig anledning. Var tvungen att köpa en iste, men jag ångrade mig efteråt, varför gick vi ens in dit?
Såg ett par jättesnygga glasögon på en kille och jag måste säga att jag är väldigt sugen på ett par nya bågar, väldigt sugen.
Vill ha ett par stora lite nörd brillor, tror att det passar mig. Hade ju mina pilotglasögon innan men
jag kunde aldrig riktigt känna mig bekväm i dem.
sorgligt.



Nu tänkte jag testa lite kläder och läsa  på talet till FN-rollspelet. Jag ska läsa på franska, hmmh.




xoxox


majji.


kommentarer
Postat av: Anonym

Okej Maja, jag tycker absolut att du ska köpa sånna kooooooooooola bågar som du hade innan! Haha han med mobilen på McDonalds och det knepiga paret!

2010-03-01 @ 19:37:28
Postat av: EmmaB

skvallrade ni om mig? :O ( typ att ni ville att jag skulel ha sämre betyg xD ) puss <3 absolut likande som du hade innan!

2010-03-01 @ 20:02:42

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0