Cha cha

HUNGRY HEART med den läckra BRUCE SPRINGSTEEN.


Själv är jag rädd. Jag har världens paniksångest, åh herre min gud.

Är inne på den nya datorn och jag kan inte hitta mina bilder någonstans.
Jag hittar bara korten från typ 2005 och det är inte roligt.
Tjenare om mina kort är borta alltså. Jag kommer inte va glaaaaaad.

Det är sånna här bilder som är på min dator nu..


Min outfit den 3/7-2007.
Underbar outfit måste jag säga, för tillsammans med den här tröjan har jag en chockrosa långkjol med typ volanger och en marinblå urblekt kepa.
Vilken grym färgkombination eller hur?

Jag hade en sån känsla för kläder under de tiderna. Som i nollan så hade jag ett par svarta skinbyxor som var utsvängda nere vid foten. JA, jag vet va ni tänker. Herre min skapare. Men är det inte inne med skintights nu då, ha? Kommer ihåg att jag hade på mig dem en dag i skolan och så ramlade jag i en vattenpöl och när jag reste mig hur lycklig som helst för mina byxor stötte bort vattnet.

Härliga minnen, men nu ska jag inte tråka ut er utan fortsätta mina paniksattacker i sökande av de försvunna bilderna.



XXX

Majji.


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0