come fly with me

Halli Hallå.


FN rollspelet är över.
TUr är nog det haha, Frankrike var nära på att starta ett litet inbördeskrig...
(för er som inte fattar vad jag menar... Vi blev helt enkelt lite arga för att man gick över till allmändebatt precis innan vi skulle prata och vi bestämde oss för att ta ut det på varandra och de runt omkring oss :D. )


Här har ni lite bilder i alla fall.

Här har vi en en del delegater.



Pakistan.



:)

Jag orkar inte lägga ut fler bilder. Det tar så lång tid. 
Nu tänker jag göra något annat, tack för mig.





XXX


majji






kommentarer
Postat av: LINNÈa

maja jag vill ha resten av bilderna!!

2010-03-04 @ 21:04:07
Postat av: LINNEAAAAA

Maja jag vill ha resten av bilderna!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-04 @ 21:07:56
Postat av: EmmaB

Mjaa jag vill ha resten av bilderna om du inte vill lägga ut dem sicka dom till mig i så fall så jag kan lägga ut dom! :D

2010-03-05 @ 22:56:47

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0