cross your heart and kiss your elbow.

Visste ni att det är fysiskt omöjligt att pussa armbågen?



Jag vet inte vilka brillz jag ska välja, men det står mellan cheapmonday 2 eller vendela. Kan inte ta de första, personliga skäl.


Jag har börjat tänka över det här med glasögon och kanske jag inte orkar byta. De jag har är visserligen inte roliga alls, men jag känner igen mig själv i dem.
Jag har ju haft dem i ett och ett halvt år nu, även i fall jag inte har dom så mycket offentligt för då har jag linser. Har dagslinser just nu men ska kanske gå över till månadslinser det är mycket billigare.

Har gjort matte en stund noch ska börja göra franska nu. Prov imorgon!





XXX


majji.




kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0