Där allting är förändrat

Hej raaaaringar.

Nu har Ella gått hem för hon skulle träna. Fast vi har också tränat, på dansen. Ja, ni hörde mig. JAg och Ella har varit så flitiga så och fixat nya danssteg till vårt dansprojekt i skolan. Det fina var att var minut satt vi vid datorn och gjorde annat. :)
Vi bakade kokosbollar också. Fast vi gjorde aldrig bollar av det. Vi smeta ut det och åt det som en tårta och såg på Sex and the City. oCh innan det var vi ute med Wilmut, min hund.


Kände att det var dags för en DAGENS OUTFIT. 

Nu ser man inte så jätte nycket men den består av nya jackan sunshine - pieces byxorna - mina superjättesnygga converse - Ray Ban.

Känns lite som en paparazzibild. Robert Pattinson stil på mig idag alltså.

På tal om converse, jag har verkligen saknat conversetiden på året.
 Det betyder vår. Vår är härligt.

Snyggaste conversen någonsin fast min ena fot ser superjättelång ut.



XXX

Majji.


kommentarer
Postat av: EmmaB

vem tog bilden då?? ella eller :)) <3

2010-03-28 @ 22:04:15

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0