Fierce.

kOM hem för ett tag sedan.
Face stockholm, det var en rolig upplevelse.
Jag hade gott sällskap med mig också.
eVA, fixaren, var supertrevlig och generös. Jag och Emmi fick hem två stycken vitamin water var :D Har inte testat dom än dock, det är eftermiddags dricka om man känner sig trött och morgondricka så jag sparar.
På hemvägen i den kära spårvagnen kände jag mig fierce. jag åt chokladmuffin och lyssnade på musik, lyssnade igenom min ipod och hittade den gamla godingen Kommer ifrån med Snook. Kommer ihåg när jag lyssnade jättemycket på Snook, typ i början åttan, en evighet sedan.

Sen satt jag och mimade Hot'n'cold till en tant som vickade med tårna och  skrattade jag lite för mig själv. Antingen var jag på väldigt gott hunör eller så är jag fruktansvärt lättroad. Varför skriver jag ens det här det är ju ingen som kommer läsa texten ändå.
Ni vill säkert se några bilder på min supersminkning.

Nu ser man inte så mycket av min sminkning dock.

FIERCE! FIERCE.
Oh but, she need some more ugly pretty,
because that's all pretty pretty and pretty pretty get's ugly ugly.



JUSTE! Remember Me har premiär imorgon och gissah vem som är med?!!?! ROBERT PATTINSON IHH. Jag ska gå imorgon YES!
Såg trailern till Eclipse idag också, oj, satan i gatan vad man vill se den då!


XXX


Majji.


kommentarer
Postat av: EmmaB

Jag vill se! När ska vi mötas där nere? puss!

2010-03-12 @ 16:17:16

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0