Hello.. näää Bonjour!

FN rollspelet idag. På det vackra invigningstalet började jag med att läsa på engelska. Precis när jag började prata tänkte jag HALLÅ? VAD SJUTTON HÅLLER DU PÅ MED? hahahah jag räddade dock situationen och sedan gick det fin-fint, talade med exellent french.
Bilder kanske kommer... Jag är tveksam.

Nog talat om FN, såg på desperate housewifes igår. Det var så kasst.
Nej, men ärligt talat tycker jag att den serien har spårat ur fullkomligt.
Men jag är ändå fylld med nya förhoppningar för idag kommer grey's anatomy. Är fortfarande ledsen att O'Malley dog...

Nu måste jag fortsätta med vad jag gjorde innan.
Lyssna på The Boxer med Simon & Garfunkel.






Embrasser.



Majji







kommentarer
Postat av: emma

BILDER MÅSTE KOMMA!!

2010-03-03 @ 22:38:25

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0