Hello there.

THE BOXER - SIMON & GARFUNKEL.

Härliga Simon och Garfunkel. Härliga låt. 




Har tagit ett litet uppehåll från kemin.. tjatigt.

Hade på mig min nya jacka till skolan idag och jäklar va kallt det var. Fick tillbaka matteprovet. Gick väl sådär, jag är typ kanske nöjd, jag vet inte riktigt. :D


Sen fick jag  värsta lusten att åka ut till Kössö. Känner att jag behöver lite lugn och då är Köpstadsö bra. Absolut tråkigaste stället på jorden. I och med att det typ inte bor någon där.
Men jag saknar det. Att sitta på helikopterplattan, ta fjortisbilder med kusinen, prata hemlisar med Emmi, åka ut till utterholmarna.
Kärlek till Kössö alltså.



Helikopterplattan, att sitta på den är underskattat.



XXX

Majji.

kommentarer
Postat av: emma

dumma bajskorv jag bor faktiskt där!!

2010-03-15 @ 21:23:39

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0