Hot topic.

OHai!

Min dag har sett ut som så att vi slutade skolan innan lunch. Så jag och några raringar bestämde oss för att sticka ner till 14kvmt.
Det var bäst att sätta sig utomhus. Så vi satte oss vid kanalen och åt 14kvmts supergoda thaimat. Kändes nästan som sommar trots att det blåste förjävligt.
Är lite depp att jag inte tog med kameran... I alla fall, när vi ätit upp gick vi för att möta upp Ella och sen gick vi runt lite i staden, gjorde inte mycket.. 


Åkte tillbaka till skolan efteråt för att hämta skolböcker som jag skulle ha och såg att listorna för filmerna hade kommit upp (skolan har filmfestival). Jag som gått runt superhoppats på att få se Brokeback mountain med de snygga Heath Ledger och Jake GyllenHaal kommer se Lilja 4-ever. Den är säkert jättebra men jag blev så jäkla sur att jag inte får se Brokeback.  AAAAAARRGH!


DAGENS OUTFIT.


London conversisarna. Så jäkla glad att jag köpte dem där. Här hemma kostar det upp till 700 kr för ett par converse och i underbara London kostar de bara 400.


XXX.

UPDATE: Emma jag förstår dig fullständigt.


kommentarer
Postat av: EmmaB

Ghhhaaaa jag fick prinsessan och boys don't cry, jag hade ju för fan inte valt en ända av de 2, bajs korv! jag orkar inte gå till skolan och se på kassa filmer!!

2010-03-30 @ 17:14:58

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0