your hair is like goatfur.


Årets bortkomling. Adele - Chasing Pavements. 
Miquel tipsade mig om den här låten och det gör väl den värd att lyssna på? ...



Idag var jag i kyrkan och hälsade de nya konfirmanderna välkomna. Kände mig lite som en hycklare när jag stod där uppe och log. Jag har nämligen inte varit så duktig på att hålla kontakten med resten. Men det ska bli ändring på det. Alla är så himla härliga där ifrån.

Jaha, efter gudtjänsten mötte jag upp mamma på stan och köpte jeansen på Weekday. 
Jag har haft en sån härlig shoppinghelg den här helgen måste jag säga.  Köpt både ljusa jeans och en munkjacka. Totally awesome. Något mer som är totally awesome är T-shirten jag har spanat in på modekungen.se, ska totally buy it.  
Såklart jag laddar upp en bild.

Nuvarande outfit. 
  
Märk väl att jag ser nerdrogad till tusen ut på bilden.
Men jag gillar den, hihih.



http://www.modekungen.se/



XXX.

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0