No, he's just dead.

Hej allihopa!
Skiver på min faders dator idag.
Har ny dator och när geniet skulle installera slutade nätverket att funka. Har under mirakel just fått igång den här datorn och vet inte riktigt hur länge det kommer hålla. Frustrerande.
Som sagt, skriver från papas dator och dricker avslagen påskmust och lyssnar på
RUDY- SUPERTRAMP.  Älskar mustar, gott.

Har varit på Kössö med mamma och tittat till rucklet. var nere i näckviken och tog lite kort också. Kan tråkigt nog inte lägga upp något. Det var så suj(mitt nya ord) att vara i näckis. Det var is ända ut till första bryggan, och den såg alldeles kolsyrad ut, isen alltså.
Sen gick jag till tennisbanan och såg en förödelse, hela staketet runt banan var omkull.

Igår tänkte jag se min hund skip, en gammal film jag har hemma. Jag var på ledset humör och då passar den jättebra. Hur mysig film som helst. Men det blev inte den utan national treasure 2. Sketkass film, så förutsägbar.


Jag får helt enkelt lägga upp bilder från min favoritplats någon annan dag.



XXX

Majji


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0