On the playground.


jordgubbar.

Sitter och lyssnar på lite go musik, - Bruce Springsteen. Skulle sett på Step mom med co. men det blev inte så så nu sitter jag här förkyld och med mensvärk.  
Aj.
Åt jordgubbar förut till efterrätt, tjenare va gott det är.
Mums.
Jag måste säga att det är mitt favoritbär. Jag har aldrig gillat hallon egentligen och smultron finns det så lite av. Nyplockade blåbär är i och för sig väldigt gott, men jordgubbar är godast. Särsklit de blodröda men som är rosa innuti.
Känner att jag svävar iväg lite grand. 

Har en ny Stevie Wonder favoritlåt. Master Blaster (jammin').


ge den en chans,




Jaha. Ska på stan med Emma, för de som fortfarande läser och inte har flytt till någon annan sida. Ska försöka hitta en grå munkjacka. Fast jag har ytterst lite pengar, så vi får se om det räcker till.



XXXX

Majji.

kommentarer
Postat av: EmmaB

jag vill också ha jordgubbar! men den låten är ju inte bäst :O<3

2010-03-28 @ 22:03:13

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0