one pill

White rabbit - Jefferson Airplane.


GO låt. LYSSNA.

Ska åka strax, till Fokus och köpa godis.
Ska åka ner med AJ och möta Friday och EMmi.
Ska hem till Emmi och äta lite mat och göra lite mysgrejer.
Mysig.


På stan köpte jag en ny Buffy säsong, hårsnoddar och härspännen. Hittade många jackor som var okej men ingen WOOOAH! jacka liksom, ingen jacka som man vill ha, ha, ha.
Så imorgon under förmiddagen tänkte jag försöka trycka in ett besök på allum innan jag ska ha plugg med Ella bella.
Letar efter en kakigrönjacka och jag längtar tills man kan börja använda converse.
CONVERSE ÄR COOLT.



Remember me måste ni se.



XXX


majji.

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0