Påskägg.

På den så kallade filmfestivalen i skolan såg jag Lilja 4-ever. Tyngsta filmen jag någonsin sett. Det var inte en snyftare utan jobbig. Jobbig men bra.
Sedan såg jag på Hipp Hipp Hora. Måste säga att trots att det var en svensk film så tyckte jag att den var okej. Fast den var lite jobbig ibland den med, jobbigt svenskt pinsam.

Något annat som är jobbig är påsk. För mig innebär nämligen påsk att åka skidor, i sälen. Inte så pigg på det kan jag ju säga. Så istället för att gå till skolan imorgon kommer jag, stackars mig, sitta i en bil i typ sju timmar. Aaaaargh.


 
Var en KÄRING redan som liten.


Näääh, nu måste Maja packa.
Jag kommer möjligtvis ha tillgång till internet där uppe, men inte säkert, och i så fall ha en mysig påskhelg.

XXX

Majji.


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0