Sunshine, lollipop, rainbows.

Sitter och dricker mjölk ur min favoritmugg.
För det är nämligen så att jag ska plugga lite mer kemi och då behöver man äta. Eller dricka i vissa fall. Är på ganska gott humör idag måste jag säga. 
Och, hahahahah, jag läste på en otroligt härlig sida idag om hur man ibland sjunger fel på vissa sångtexter.

till exempel. 
Ur låten 800 grader.

Åtta hundra gamar satt och titta på mig
(
åtta hundra grader, du kan lite på mig


ELler den här.
Can't fight the moonlight.

You can try to resist, try to hide from my kids
(
You can try to resist, try to hide from my kiss)


Satt och skrattade åt detta hur mycket som helst, HAHAHAH, jäklar va tråkig jag känner mig nu efteråt. 

I alla fall;
www.saltmannen.se





XXX

majji


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0