trött.

 SNOW PATROL, MARTHA WAINWRIGHT - SET THE FIRE TO THE THIRD BAR.

Den är deppig, men lyssna. Hur härlig som helst.
                                                                     


                                            Hej.



Sov över hos Emmi istället för att åka hem, det blev enklare så.
Mami kom och hämtade mig vid tio och efter att ha varit hemma och duschat ( i min dusch som ÄNTLIGEN har fått tillbaka trycket, vilket är härligt) så åkte vi till allum och köpte jacka. Jag hittade en till slut. En kakigrön sak från MQ sunshine. Snygg är den.

Nu pluggar jag kemi, 30 sidor tills på fredag!
I alla fall, sitter och pluggar med minismarties och mjölk.
Vi har supermycket minismarties hemma, mamma fick hem massor från jobbet, man behövde nämligen inte mer minismarties till den nya tårtan, Almony kalastårta. Så nu kan jag äta resten :D






XXX


majji


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0