"Alltid redlös"

Tjenare, tjenare.
Sitter och lyssnar på det soundtrack som är med i femhundra dagar av summer. Bra film, föresten. Kom hem från Ella vid tolv. Sedan kom Doreta hit för att fira den årliga mamma dagen. Grattis till mamma föresten. Doreta är för härlig alltså, älskar hennes snack.
Såg på lite televison och 10 orsaker att hata dig gick på 9:an. Jobbig film, men Heath Ledger och Joseph Gordon-Levitt är himla fina i den.

Var ju hos Ella igår då, och jag glömde totalt bort Generation Kill på 6:an men mami spelade in den för mig! Hon rockar!








NU, ska jag gå och läsa mina repliker till imorgon och sedan ska jag se på Generation Kill.

XXX.


"Maja, när du är sådär runt hm, 25 år typ kommer du bo i New York och du kommer ha på dig en gul t-shirt och folk kommer ropa taxi till dig. Så fet är du."



kommentarer
Postat av: EmmaB

nu får du faktiskt inte var så lat, och lägga ut bilder från stockholm och igår på facebook! :)

2010-05-30 @ 22:41:18

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0