Bad English

Sitter och flämtar i värmen. Mitt rum är som en bastu, solen har legat på som fasen! Ska strax börja packa, ska ju till vg under helgen.
Jag ska utbilda mig till ledare så jag får vara med på konfirmationslägret i sommar! Känner att jag egentligen inte hinner det men vad gör man? 

orienteringen idag, jäklar va varmt det var och va smutsig jag var när jag kom tillbaka. Jag förstår inte hur jag kunder bli så smutsig? Ingen annan var det.
Stadsorienteringen var ju roligast, haha, i alla fall när Ella kom till min grupp!
Sen när jag kom hem var jag ju tvungen att gå ut med Welmster, och jag var helt slut! Kände att jag förtjänade en lång kall dusch.

äta.


Lyssnar på lite sommarmusik. Egentligen bara en massa Ted G, men det får en på sommarhumör.
Ted Gärdestad – Snurra du min värld
Peter Gabriel – Solsbury Hill

Skit också, måste sluta! Det är en geting i mitt rum, och den ser ganska slö ut.

XXX.


kommentarer
Postat av: Elli

En rolig och händelserik stadspromenix med barnen (+ adoptivbarnen). HaHa.

2010-05-20 @ 19:58:21

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0