Cruel Summer.

Såg på Beverly Hills förut idag. mitt första avsnitt, men den var cool. Gillar Brandon, han verkar vara en reko kille.  De andra kan kvitta, Brandon är min favorit. 
Jag förstörde mina svarta byxor igår... I en sekund blev jag nästan lite deprimerad, men så kom jag på att de fortfarande säljer dem på Foji. Så nu har jag ett par sprillans nya, sitter som en smäck men de är inte lika mjuka som mina gamla.


Sen har jag äntligen hittat ett place som säljer Bagels. Jag åt det på Heathrow och Satan va gott det var! Nu har jag äntligen funnit ett ställe i göteborg som säljer det. Det finns säkert anrda ställen som säljer det som jag inte upptäckt men Soup'n'Bagel verkar sjukt mysigt. Man kan liksom köpa en takeaway bagel, gå på södra vägen men låtsas att man är i New York och är med i Gossip Girl.

En låt ni alla hört och älskat, inte sant?

MMMbop - Hanson.

Och sen är  The Who – Baba O'Riley - Remixed Version en annan bra låt som jag tycker ni ska lyssna på.



XXX.


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0