damaskus

Åh, orientering imorgon! Buhu! Måste upp tidigt och fixa och sedan spirnga i flera timmar! inte kul.
Förhoppningsvis blir det gott väder i alla fall.
Spenderat ett par timmar på balkongen, läste ut boken, typiskt cliffhanger i den. trean måste komma fort! Sedan gjorde jag en litteraturhistorisk tidslinje till svenskan. Hade glömt lämna in den så jag gjorde ett på datorn i ställlet. Måste säga att jag blev nöjd.

Och Miquel, filmen handlar om två cancersjuka gubbar, man vet redan att någon av dem kommer dö. Jag tycker fortfarande man ska se den även om man vet slutet.

Nu måste jag ner och skynda mig att göra kokosbollar till imorgon också! Måste ha med något sött.

XXX.


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0